| ezrarengiz: slm     | yusuf: Merhabalar     | İsmim İsim: S.a Herkeze slm xD     | Nefret_42: Sevdim Uzak Durma Al Canım Senin Olsun Bırakma Beni:)     | Cuneyt Hsyn: TeKrAr Slm Kaan Abi Siten Super OlMuS Senin SayeNde Bende Bi siTeye KavusTum.. Ellerine emegine saGlIK saygilarimla cuneyt hsyn     | Selam: Selam     | Crazy-Greens: Selam Herkese     | Dj Cunifer: Slm Herkeze KalbIMInSehRi gibi 2nci Site yoK ve OlaMAz BasaRiLAR DILERIM KAAN!abey     | Murat: en iyi tasarımın bu olmus benim gözümde digerleri cok basitti daha da orjinallestirirsen site cok güzel olabilr. başarılar diliyorum.     | Djozan: Slm Yeni Tasarım Süper Olmuş Başarılarının Devamını Dilerim :)     | İsYaNKaR: Site ve tasarım güzel javascipt destekleri güzel.     | MuStAfA: Herkesa selam     | ExeLanS: Hayat Benden aLdıqLarını Nerene SoqacaqSn Coq Merq Ediorm...???     | Dadaş: Selamlar Olsun     | EseR: SeLam..     | Suat: İpek & SuaT     | pınar: terk edip gidenin ardından asla göz yaşi dokmeye degmez     | ali: slm kardesler     | Ferdo@w.cn Askerim DostLar.: Selam Millet Nasılsınız Tanıyan Tanımayan Herkeze SelamLar..     | Morfin: BiLaL Ben Gökhan G.Antep Deyim Ordaysan Cevap Yaz TeL. Den Girdim    
 Diyet

Okunma

289
Okey Oyna

Diyet

Diyetin ölüm riskinin önüne ne kadar geçtiğini henüz bilmediklerini belirten Trichopoulos "A ve C vitamini deposu olan diyet kanser düşmanı ve kalp dostu" dedi.

Akdeniz diyeti ömrü uzatıyor
Atina Üniversitesi, 75 bin Avrupalı üzerinde yaptığı araştırmada Akdeniz tipi beslenenlerin en az bir yıl daha fazla yaşadığını ortaya çıkardı.
Zeytinyağı bol sebze, meyve ve balığın yer aldığı Akdeniz tipi beslenmenin ömrü uzattığı belirlendi. Atina Üniversitesi profesörü Dimitros Trichopoulos'un başkanlığını yaptığı araştırma grubunun 60 yaşın üzerindeki 75 bin Avrupalı üzerinde yaptığı araştırmaya göre, halk arasında Akdeniz diyeti olarak bilinen beslenme biçimi yalnızca kanser, romatizma ve kalp hastalıklarını önlemekle kalmıyor ömrü de uzatıyor. Araştırmada karşılaştırılan dokuz farklı Avrupa ülkesinden deneklerin en sağlıklı olanları İspanya ve Yunanistan gibi Akdeniz ülkelerinden çıktı. Araştırmacılar bu sonucun bir tesadüf değil Akdeniz diyetinin etkisi olduğunu söylüyor. Ancak Akdeniz diyetinin ömrü ne kadar uzattığı da yaşa bağlı olarakdeğişiyor. Araştırmacılara göre 60 yaşındaki bir kişinin diyeti uygulaması yaşıtı olan bir başka kişiden bir yıl daha uzun yaşamasını sağlıyor. Trichopoulos ortalama beklentinin 1 yıl olabileceğini ancak gençlerde ömrün uzamasının bir yıldan daha fazla olabileceğini söylüyor. Bu beslenme tarzının yaşamı nasıl uzattığı şimdilik bilinmiyor. Ancak Yunanlı profesör şunları söylüyor: "Antidoksan kapasitesi yüksek besinler, hücreleri yaşlandıran ve zarar veren serbest oksijen radikallerini emme özelliğine sahip A ve C vitaminleri gibi antidoksan açısından zengin maddeler vücudun serbest radikallere bağlı hücresel zararlanmasını (oksidatif stresi) azaltıyor. Bu da ömrü uzatıyor." İşte Ömrü Uzatan Diyet


Kahvaltı

2 dilim kepekli ekmek
1 bardak yağsız süt
1 porsiyon meyve
5 zeytin

Öğle yemeği

100-200 gr kuru fasulye ya da balık çorbası (Domates, havuç, lahana, soğan, sarımsak ve maydanoz ekleyin. Sebzeleri zeytinyağında sote edebilirsiniz.)
2 dilim kepekli ekmek
1 kase yoğurt
4-5 çorba kaşığı zeytin yağlı taze fasulye
1-2 meyve

Akşam yemeği

1 porsiyon az yağlı balık ya da tavuk ızgara
100 gr haşlanmış ya da fı rınlanmış patates. (Mayda noz, limon ve biraz zeytin yağı ekleyin.) Veya az zeytinyağında sarımsak, kırmızı biber, dolmalık biber ve domatesle tatlandırılmış
100 gr makarna (Fırınlanıp üzerine
1 çay kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş domates bu yemeğe eşlik edebilir.)
2 dilim kepekli ekmek Her tür çiğ sebze
1-2 orta boy meyve.



Facebook'ta Paylaş
  Yorumlar

 





?endul ?aban

K?l?b?k

Salako

Gol Kral?

Köyden ?ndim ?ehire

SiteMap Tüm Hakları Saklıdır ® Copyright Since Design Powered ßy KaaN 5 Online Ziyaretçi
Aşkın Sevginin Adresi KalbiminSehri.Net Ask